Korb: valimisliitude flirt ja jutt rumalatest valijatest Lasnamäelt on ohumärk

Aug 18

Keskerakonna peasekretär Mihhail Korb sõnas, et Vaba Tallinna Kodaniku ja Tegusa Tallinna läbirääkimised, kus räägiti 40000 rumalast Lasnamäe valijast, tõstatab küsimusi valimisliitude eesmärkidest valimistel. 

Korbi sõnul tekitab kahe valimisliidu läbirääkimiste sisu, kus räägiti Edgar Savisaare 40000 „rumala hääle“ kokku korjamisest oma poliitika ajamiseks eelkõige pettumust. „See näitab selgelt suhtumist valijatesse kui vahendisse võimule pääsemiseks ja enda ärihuvide kaitsmist, mitte muret pealinlaste eluolu üle,“ tõdes Korb, et on selge, et ärimeeste valimisliidu poliitika pole pensionäride toetamine või parem tervishoid. „Isiklikult ei pea ma antud äriprojekti jätkusuutlikuks,“ leidis Keskerakonna peasekretär.

Ta lisas, et tundub, et konkurentide ainus eesmärk on Keskerakonna ja Tallinnas seni tehtu lõpetamine. Kuidas pealinlaste elu paremaks muutuks on aga täiesti selgusetu. „Valimisliidud on selgelt positsioneerinud ennast Keskerakonna vastu ning seejuures on loomulikult kõige rõõmsamad meie peamised konkurendid Reformierakonnast,“ ütles ta. Samuti on tema sõnul selgusetu, millised on valimisliitude tegelikud eesmärgid ja sümpaatiad. „Ärimeeste valimisliidu üks osaline Jüri Mõis räägib Edgar Savisaare rumalatest valijatest ja soovist mitte Reformierakonnalt ega IRLilt hääli võtta, vaid Keskerakonnalt. Samal ajal räägitakse aga Edgar Savisaare toetusest ja valimissoovitustest oma valijatele,“ sõnas Korb.

Tema sõnul pole selline käitumine valijate jaoks aus ning kaardid tuleks ausalt lauale panna. „Sellised mängud ja kaheldava väärtusega eesmärgid on tõsine ohumärk,“ rõhutas Korb.

Salvesta
Küpsiste kasutamine lehel
See veebileht kasutab küpsiseid. Meie lehel kasutatakse vajalikke küpsiseid, mis on seotud lehe toimimise, sotsiaalse meedia funktsioonide pakkumise ning liikluse analüüsimiseks.
Luba kõik
Keela kõik
Privaatsuspoliitika
Marketing
Turundusega seotud küpsiseid kasutatakse külastajate jälgimiseks eri veebilehtedel. Selle eesmärk on näidata kliendile reklaame, mis on kasutajale asjakohased ja huvitavad ning seega avaldajatele ja kolmanda osapoole reklaamijatele väärtuslikumad.
Facebook
Luba
Keela
Google
Luba
Keela
Analytics
Statistikaga seotud küpsised aitavad veebilehtede omanikel mõista, kuidas külastajad saidiga suhtlevad, kogudes ja avaldades andmeid anonüümselt.
Google Analytics
Luba
Keela
Jetpack
Luba
Keela