Sellega jättis Postimees avaldamata kõige olulisema - nimelt artikli originaalpealkirja, mis oli hoopiski: “Heinrich Himmler, Herman Göring ja Keit Pentus nõuavad Savisaare tagasiastumist Tallinna linnapea ametist”.
See on väike, kuid väga tähtis detail. Niiviisi toimides jättis Postimees Keit Pentuse ilma aust, mis talle õigusega kuulub. Tema roll oli kindlasti piisavalt suur, et väärida äramärkimist.
Postimees muutis pealkirja, Delfi kajastas asja juba Postimehe vaimus - alatu ja ebaõiglane Keit Pentuse suhtes, et ta niiviisi välja jäetakse. Kaks teist tegelast selles mängus (Himmler ja Göring) on mineviku varikujud, Pentus on ikkagi täna oma poliitilise elu tipus.
Eks see näitab ka kui sõltumatud on osad Postimehe ja Delfi ajakirjanikud ning kuidas nad Reformierakonna poole hoiavad.
Avaldan oma loo uuesti ning õige pealkirja all. Kõigile lugeda.
Parimate soovidega,
Edgar Savisaar
Heinrich Himmler, Herman Göring ja Keit Pentus nõuavad Savisaare tagasiastumist Tallinna linnapea ametist
Esimene mai oli minu jaoks suursündmus. Sellel päeval andis avalik-õiguslik Eesti Raadio tunniste vaheaegadega teada, kuidas kogutakse allkirju Edgar Savisaare tagasiastumiseks Tallinna linnapea ametist.
Tunnid läksid, allkirjade arv kasvas ja raadiodiktorite hääl oli nagu legendaarsel vene diktoril Levitanil võidupüha puhul. Allkirjade üleandmisest Tallinna volikogus tehti lausa rahvuslik pidupäev.
Ajakirjanikud ootasid põnevusega, kuidas ma sellele reageerin. Mina kinnitasin, et võtan neid96 000 allkirja tõsiselt ning arvestan nendega, kuid tagasi muidugi ei kavatse astuda. Teisiti ma ei saanudki vastata, olen ju ise olnud mitmesuguste rahvaalgatuste ja allkirjade kogumise innustajaid (näiteks siis, kui valitsus püüdis maha müüa Narva elektrijaamu ja müüs Eesti Raudtee).
96 000 allkirja
Ütlen siiralt veel kord, et ei heida midagi ette nendele inimestele, kes tõsimeeli ei tahaks mind näha Tallinna linnapea ametis ja selle seisukoha väljendamiseks allkirja andsid.
Kuid pärast nimekirjaga lähemalt tutvumist ei oska ma enam hinnata, kui suur nende osakaal seal olla võiks. Igal juhul palun korraldajate eest vabandust kõigilt, kes sattusid halvast mängust osa võtma heast tahtest.
Meedia põhjal otsustades näis, et allkirjade kogumise korraldajad suhtuvad oma missiooni tõsiselt. Kirjeldati, kuidas nad kontrollivad iga allkirja, kuidas jäetakse välja korduvad või muidu kahtlased sissekanded jne. Kõlas usaldusväärselt – ka minu jaoks.
Hea, et allkirjad anti üle elektroonilisel kujul. See võimaldas neid paremini analüüsida. 96 000 allkirja on väga suur massiiv ning eluski ei oleks ma suutnud neid ilma arvuti abita läbi vaadata.
Jagan nüüd mõningaid tähelepanekuid neist 96 000 allkirjast.
Nooruslik ja atraktiivne
Nimekiri on nii nooruslik, et 11 848 (12,2 protsenti) tunnistavad ennast avalikult alaealiseks. Kõige nooremad on kümne-, üheksa- ja isegi kaheksa-aastased lapsed, kellelt on raske oodata mingit objektiivset arvamust linna või linnavalitsemise kohta. Aga nad on ikkagi arvanud.
Üliõpilasi on nende hulgas 6300, mis moodustab üheksa protsenti tudengite üldarvust. On seda palju või vähe, jääb igaühe enese otsustada. Mina võin arvata, et järelikult on 91 protsenti üliõpilastest minu poolt või vähemalt neutraalsed.
Nimekiri sisaldab ees- ja perekonnanime, vanust ja töökohta. Erilise huviga lugesin töökohti. Millest osa järgnevalt ära toon:
- Puzanov Roland, 21 a, paberitega alkohoolik
- Paks, Pets, 12 a, pätt
- Gross, Rainis, 15 a, põka-juht
- Paks, Veikko, 18 a, raha-boss
- Luhaoja, Oliver, 24 a, soss-sepp
- Lepik, Martin, 14 a, popsutaja
- Brikker, Karel, 19 a, pliiatsiteritaja
- Pann, Peeter, 72 a, võlur
- Kilp, Willy, 92 a, võitleja
- Kantpüks, Kalle, 80 a, küüne tuimestaja
- Keres, Paul, 80 a, maletaja
- Maus, Miki, 80 a, hiir
- Sparrow, Jack, 42 a, piraat
- Õdur, Pronks, 60 a, valvur
- Edge, Mart, 18 a, prokurör/advokaat
- Adson, Tanel,16 a, nats
- Sinimaa, Katrin, 28 a, nõid
- Derkun, Krislyn, 26 a, nõid
- Merilo, Mehis, 24 a, nuuskur
- Palu, Kuldar, 24 a, ori
Seda nimekirja võiks mitu korda pikendada.
Nimekirjas loetletutest nimetavad 1026 ennast riigiametnikuks või ametnikuks, 40 ajateenijaks, seitse kaitseliitlaseks, neli pankuriks, kolm patrioodiks ja kaks kohtunikuks.
Andrus Vaiklo nimetab ennast kaitsepolitsei ametnikuks ja Marika Kõiv diplomaadiks. Vaimuhaigeks ükski nimekirja kaasatud tegelastest ennast ei nimeta.
Tallinlasi vähe
Otseselt seda välja ei loe, aga mitmete kaudsete tunnuste põhjal võib järeldada, et Tallinna linnapea tagandamise küsimuses soovivad kõige enam kaasa rääkida need inimesed, kes Tallinna vaid kaugelt on näinud. Tähelepanu väärivad nimekirjas poliitveteran Enn Tarto heade mõtete linnast Tartust ning poliitkakleja Oleg Gogin paljude kohtuasjade poolest tuntud Loksa linnast.
Leidsin nimekirjast kaksteist Ansipit, kelle hulgas pole küll ühtegi Andrust. Avastasin ka kaheksa Savisaart, kellest aga ükski pole Edgar. Ühte nime sellest loetelust jõudsin ka üle küsida, aga nime omaniku jutu järgi pole tal sellise nimekirjaga küll midagi pistmist. Ma arvan, et ühe või teise perekonnanime lisamine sellesse nimekirja oli mõne «poliitbroileri» jaoks lihtsalt hea nali.
Tähelepanuväärne on, et nimekirjas peaaegu puuduvad Eesti ühiskonnas kuidagi eriliselt silma paistnud inimesed. Ometi on nende hulgas neid, kes muidu minu vastu seisavad. Ju nad aimasid halba. Avaliku elu tegelasi on oma nime all välja tulnud minimaalselt. Riigikogu liikmeid on kuus, neist neli Reformierakonnast, Tallinna volikogu liikmeid täpselt sama palju.
Leidsin nimekirjast tegelikult vaid kolm nime, mis meile kõigile midagi ütlevad. Need oleksid Heinrich Himmler (96 a, Gestapo), Herman Göring (85 a, Luftwaffe) ja Keit Pentus (31 a, riigikogu liige). Kaks esimest praegu küll poliitikas ei esine, kuid omal ajal olid nad kindlasti maailmanimega prominendid.
Võltsingud
Ei saa öelda, et oleksin kogu nimekirja üksipulgi läbi töötanud. Kui aega saan, võib-olla leian üllatusi veelgi. Siiski avastasin kolm nime, mida ei saanud kuidagi jätta üle küsimata. Need olid Kadri Must (30, poliitik), Jüri Ratas (eksitavalt 33 a, riigikogulane) ja Heimar Lenk (60 a, riigikogu liige).
Mõistagi ei olnud keegi neist teadlik, et kellegi kuri käsi on nende nimed niisugusesse nimekirja lisanud. Nüüd peavad nad ise otsustama, mida ette võtta, sest neid on igal juhul kuritahtlikult laimatud.
Unustasin nimetamata, et 103 nimekirja kantud isikut tituleerivad ennast ajakirjanikuks. Mitte ühtegi staari või tähte ma nende hulgast ei leidnud, kõik on taustategelased, kelle nime kohtab tavaliselt mõne nupukese allkirjana. Pole minu teada, kui palju neist teadlikult Himmleri, Göringi ja Pentuse kampaaniaga kaasa läksid ning kui paljud lihtsalt ära lollitati.
Küsisin ühelt nende 103 hulgast, mis kaalutlustel tema selle nimekirjaga ühines. Mulle tunnistati puhtsüdamlikult(?), et enam ei mäleta, kuidas see juhtus.
Suuremat usaldusväärsust
Ma võiksin nüüd hüpata allkirjakampaania varemeil ja rõõmustada – selline vildakas tulemus teeb algatajatele pigem häbi kui au. Ja see juleti veel tähtsalt üle anda valitsusele ja teistele institutsioonidele! Kuid ma ei tee seda.
Allkirjakampaaniad ja osalusdemokraatia üldse on põhimõtteliselt õige asi. Rahvaalgatust toetan nüüd ja edaspidi. Kuid nagu varem nii ka nüüd ja edaspidi olgu e-allkirjade kogumisel elementaarne, et kogutakse digiallkirju, mis palju suurema kindlusega tagaksid lõpptulemuse usaldusväärsuse.
Kõnealusel juhul võis juhtuda nii, et asja korraldajad panid mõned ausad inimesed neid kahtlase väärtusega ettevõtmisse tõmmates rumalasse seisu.
Piinlik lugu, kui allkirja andes arvad end tegevat teenet Eesti riigile – paar päeva hiljem aga avastad end nimekirjas, mis haiseb nagu keskmine Delfi kommentaar.
Kommentaarid postitusele “Edgar Savisaar: Heinrich Himmler, Herman Göring ja Keit Pentus nõuavad Savisaare tagasiastumist”
May 28, 2007 kell 14:17
Üliõpilasi on nende hulgas 6300, mis moodustab üheksa protsenti tudengite üldarvust. On seda palju või vähe, jääb igaühe enese otsustada. Mina võin arvata, et järelikult on 91 protsenti üliõpilastest minu poolt või vähemalt neutraalsed.
Loomulikult võite teie, härra Savisaar, seda arvata. Selline arvamus räägib teist nii mõndagi. Kuid kuni seda arvamust ei toeta faktid, seni ongi see vaid ühe väiklase ja kibestunud politikaani isiklik arvamus. Faktid räägivad seda keelt, et 91% üliõpilastest ei ole oma arvamust välja öelnud. Nende hulgas võib olla nii teie toetajaid, vastaseid kui ka neid, kellele te üldse korda ei lähe. Et teie, härra Savisaar, ei ole kogunud endale toetusallkirjasid, siis võib mõni teie vastane arvata, et teil ei olegi toetajaid. See arvamus on väärt sama palju kui teie arvamus sellest, kuidas teisse suhtuvad need üliõpilased, kes ei ole oma suhtumist väljendanud.
May 28, 2007 kell 14:28
Kusjuures on väga huvitav lugeda selles nimekirja seas natsi tipptegijate nimesid ja arvestades, et selle allkirjade kampaania eestvedja oli oravate partei ise, siis võib järeldada, kes on nende noorte eeskujud.
üldiselt aga selge, et nimekiri on puhas farss ja polnud ju mingi probleem võtta lahti üks sisutihe telefoni rramata ja muudkui trükkida sisse nimeraasukesi.
Ja olegem ausad, igal poliitikul on oma vastased ja pooldajad. ning see õnnetu vastaste kogukond kindlasti ei ületa mingil moel tema toetajaskonda.
Edu
May 28, 2007 kell 14:30
Suhtute üleolevalt alkirjatesse!Arvate et kõik kes sinna on alkirja andnud on kehvemast sotsiaal klassist. Aga see kül tõsi ei ole. Ma vihastasin selle sinu jabura juttu peale!! Kuidas võid nii ennast täis olla?? Saa aru, et keerasid ise enda poliitiku kärjääri nässu. õnneks mõned keskerakondlased astusid keskerakonnast tagasi, nad said aru kui jõle inimene sa oled!!
May 28, 2007 kell 14:56
Pooldan savisaart, usun et Savisaare pooldajaid on ikka kõvasti rohkem kui neid võlts-allkirju:)
May 28, 2007 kell 15:01
…said… - le
Sina muidugi toetad enda rahva küüditajaid ja mõrvareid… ega natsid küll paremad polnud, kuid igal juhul toetan “CCCP4ever”laste vihkamist (: . Kui palju Savisaar sulle ja teistele kambajõmmidele kes siin teda kiitmas käivad maksis?
May 28, 2007 kell 15:22
Edgar ära ole nii ülbe!Kuidas saad sa arvata et suurim osa enda nime andjatesd olid alaealised või vaesed ja lollid inimesed. Nii se küll ei ole!! Väitsid et 91%üliõpilastest toetab sind või ei arva sinust midagi paha. Kõikidel ei ole ehg e-maili aadressi ja selle pärast nad ei saand enda alkirja anda. Ma arvan et enamus inimesi ei tule enam kunagi sind toetama, sest te ei käitunud sobivalt pronkssõduri eemaldus ööl.
May 28, 2007 kell 15:50
See on ju üldine häda internetis allkirjade kogumisega, et mingi osa seltskonnast lihtsalt läbustab ja vandaalitseb. Kas niisama või selge eesmärgiga allkirjade kogumist kahtluse alla panna, mine võta kinni.
Ise pole just sellepärast ühelegi neist allkirja pannud.
May 28, 2007 kell 16:51
Anonymous said…
Pooldan savisaart, usun et Savisaare pooldajaid on ikka kõvasti rohkem kui neid võlts-allkirju:)
May 28, 2007 3:56 PM
Anonymous said…
pooldan keskerakonda ja lugesin käesolevat kannet huviga!
May 28, 2007 3:56 PM
Anonymous said…
väga tubli edgar, jutt hea(Y)
May 28, 2007 3:57 PM
kas need on üks ja sama inimene või jaa? :P
igas allkirjade kogumise kampaania toob kaasa kahtlasi liitujaid a la täiskohaga joodik.
neist kinni hakata on suht lapsik. ja see “tudengiarvutus”. johaidii!
May 28, 2007 kell 16:59
Panin isegi oma allkirja sinna nimekirja ennekõike sellepärast, et olen paremerakondade poolt kinnimakstud kallutatud meedia ohver, mis on mulle selgeks teinud, et Savisaar on paha.
Savisaarega on nagu Stirlitsiga. Kõik teadsid, et Stirlits on vene spioon aga polnud mõtet midagi ette võtta, sest ta alati keerutas ennast kuidagi välja.
P.S Eriti nunnu oli see kommenteerija siin kes leidis, et natsi tipptegijate nimede all esinejatest võib välja lugeda allkirja andjate eeskujusid :D :D
May 28, 2007 kell 18:38
Naljakas, et kõik Edgari pooldajad varjavad kiivalt oma isikut, aga need, kes on teisel arvamusel, ei häbene tunnistada kes nad on.
Minul ei ole muud öelda peale selle, et andsin ka allkirja. Samas nõustun Edgariga, et selline variant ei olnud hea, kuna paljud inimesed pidasid kogumisüritust naljaks.
May 28, 2007 kell 19:58
Vaprad keskjünger(rid) olid kohe vupsti kohal kui anti KE noorteühenduse meililisti kaudu teada , et “suur liider” on üllitanud järgmise sissekande ning hakkasid kohe anonüümselt sisutuid toetuskommentaare laduma, kuigi kuidagi vähe neid täna. Ka siis kui korjata need libanimed ja alaealised välja, jääb alles arv mis ületab mitmekordselt ületab sm. Savisaare poolt kogutud hääled. Kas ei ole see piisav arv, et taanduda?
Ei olnud mul mitte mingit erilist austust selle mehe vastu enne, kuigi tema oskus igaltpoolt mitte millegi tegemise eest loorbereid lõigata (näide teletornijuurest aastal 91. mida ta oma raamatus, üsnagi hea paberiraskus muide, kirjeldab kui oma meheliku julguse suurimat väljundit, kuidas ta putšivägesid kamandava ohvitseriga rääkis nõnna vapralt. Kui sul seisab Balti laevastiku ülem seljataga ja sa räägid segaduses ohvitseriga kes ei tea mis toimub, kelle käsud muutuvad iga tunnitagant, see ei jõua mitte mingit julgust). Nüüd tõmbab ta lihtsalt iga sõnavõtuga endale vett peale. Iga tsiviliseeritud riigi erakonnad unustavad kriisiolukorras omavahelise nääklemise, ning panevad pead kokku. Mitte ei jookse pressis avaldama artikleid valitsuse vastu, et äkki näkkab ja saab tüüritaha. Lõpetaks suurt kohukest end parafraseerides “Ehk aitab Savisaar?”
PS. Kui öösel ringikolades veel mõnd naaberriigi duumasaadikut väraval kohtad, tervita ja ütle et Ain tõesti ei tahtnud oma koerajuttudega tüüdata.
May 28, 2007 kell 21:58
Tere!
Tsiteerin:
- Sinimaa, Katrin, 28 a, nõid
- Derkun, Krislyn, 26 a, nõid
osaühing Sarvilised kodulehekülg
Veidi kohe huvitab, et misjaoks see nõnda veider näib, et nõida ametiks ei kannata pidada?
Päikest!
Krissu
May 28, 2007 kell 22:34
kadriko, kas sa ei arva, et asi on Savisaare vastaste haiglases vihas Savisaare pooldajate vastu?
Minu jaoks näib Eesti poliitika selle koha pealt täiesti absurdne. Sa võid valida ükskõik keda peale Keskerakonna ja suure tõenäosusega ei tule keegi ilkuma. Kui sa aga valid näiteks Savisaart, siis sa ei ole enam inimene - sa oled äraostetud “edgarjugend”, “penskar”, “tibla” vms.
Suht haige olukord tegelikult ning kõige hullem on see, et enamik inimesi peavad seda normaalseks.
Kindlasti järgneb ka minu kommentaarile nii mõnigi “sisukas” ja “asjalik” sõnavõtt, aga ma kurvastan teid juba ette - mul ei ole plaanis teiesuguste inimestega dialoogi astuda.
Nagu ütles Sir Winston Leonard Spencer-Churchill: “Fanaatik ei suuda muuta oma arvamust ega jututeemat.”
Ilusat õhtut!
May 28, 2007 kell 22:58
Minu nimi on küll õige. Sellise jutuga ei tõesta, et häälte kogumine jama oli. See, et 90 tuhandes on mõned naljakad nimed on arusaadav. Tõenäoliselt pani need sinna mõni savisaare kummardaja.
May 29, 2007 kell 12:09
See, et Postimees pani teise pealkirja on ju loogiline - nii pikk pelakiri ei mahtunud lihtsalt ära.poleks mahtunud ka Päevalehes, Ekspressis ega isegi mitte Kesknädalas
May 29, 2007 kell 15:07
Iga ajaleht otsustab ise, millise pealkirja avaldatavale artiklile pannakse.
Savisaar muidugi tahaks samasugust kontrolli meedia üle nagu on Putinil.
Savisaar ei ole mingi sulesepp ja jääb ainult loota, et ajalehed toimetavad ja korrigeerivad tema vaimusünnitisi.
Selle asemel, et tegeleda nimekirjadest läbustajate otsimisega võiks linnale palju head teha vabastades linna Elmar Sepast.
Miks selline mees on veel erakonna koosseisus?
Elmar Sepp ja Edgar Savisaar on ühte nägu. Mis imestada, kui inimesed Savisaare valijat imelikult vaatavad.
May 29, 2007 kell 20:34
tead edgar, see et kellegi elupaigaks on kirjutada mõni muu linn kui tallinn ei tähenda veel, et ta tallinnas ei ela.
paljud üliõpilased on mujalt pärit kuid siiski elavad tallinnas. seega ära pabista, et me ei näe mis sa tallinnas teed. näeme kyll, hoolimata sellest et ametlikult on elukohaks näiteks põlva.
ja teiseks, mis vahet seal on kus keegi elab. teatakse anyway mida sa teed ja mis tallinnas toimub(inimesed liiguvad ringi ja suhtlevad omavahel).
ära näri mõttetute probleemide yle.
May 29, 2007 kell 21:08
nõustun täiesti, et see nimede kogumine oli farss ehk provokatsioonile allumine aga saage sellest üle….
fakt on ka see, et nimed kindlasti ei vasta päris tõele seal, saage ka sellest üle…
natuke teemat edasi aretades ja nagu aru saada siis oravad vedasid asja ja kas tõesti kahe kuuga on nad kaotanud üle 50tuhande hääle aga saage sellest üle…
kindlasti palun sälitada inimestel rahu ja ärge alluge provokatsioonidele…
meil kõigil õigus oma arvamusele ja peame ükskord aru saama, et me ei ela siin üksi, peaksime olema sallivamad ja sõbralikumad, üldse kuidagi ettevaatlikumad…
Säilitame kodurahu ja oleme ikka päikselised edasi!
May 30, 2007 kell 8:27
Kle, Ets! Miks sa oma enda blogi peakirjaks panid “Edgar Savisaar: …” Kui sa ise oma blogi kirjutad, siis sa vist ennast tsiteerima ei pea? Või ei kirjuta.
Ja tagasiastuma peaks sind sundima rahva ja riigi reetmine mitte allkirjad!
Hundikutsikas
May 30, 2007 kell 11:16
Anonymous said…
nõustun täiesti, et see nimede kogumine oli farss ehk provokatsioonile allumine aga saage sellest üle….
fakt on ka see, et nimed kindlasti ei vasta päris tõele seal, saage ka sellest üle…
natuke teemat edasi aretades ja nagu aru saada siis oravad vedasid asja ja kas tõesti kahe kuuga on nad kaotanud üle 50tuhande hääle aga saage sellest üle…
kindlasti palun sälitada inimestel rahu ja ärge alluge provokatsioonidele…
meil kõigil õigus oma arvamusele ja peame ükskord aru saama, et me ei ela siin üksi, peaksime olema sallivamad ja sõbralikumad, üldse kuidagi ettevaatlikumad…
Säilitame kodurahu ja oleme ikka päikselised edasi!
See jutt oli vist veel rumalam kui savipatsi artikkel. On see v6imalik?
May 30, 2007 kell 20:49
Kui saviets ja rellu oleksid rüütli pukki ajanud siis praegu me sini-must-valge lipu all enam ei elaks..
http://www.ekspress.ee/viewdoc/D911F4F2E60DD958C22572DC00379E3D
Oli kohe algul teada, et Ilves ei müü eestit maha aga rüütlionu oli täiesti savietsi ja rellu käpa all. Need visiidid venemaale ja nö “seppiku külastused” tõestasid ilmekalt, et puhas poiss see etsu pole!
süda läheb pahaks kui loen neid imalaid ülsitusi
May 30, 2007 kell 20:51
http://www.ekspress.ee/viewdoc
/D911F4F2E60DD958C22572DC00379E3D
mõlemad read tuleb kokku kirjutada
May 31, 2007 kell 11:13
nii lolli juttu nagu viimased 5 kommentaari on, pole juba viis aastat lugeda saanud.
May 31, 2007 kell 17:24
Tervist,
Olen absoluutselt reaalne inimene, sissekirjutusega Tallinnas ning andsin oma allkirja kõnealusesele avaldusele täiesti teadlikult ning täie teovõime juures. Seega olen vaieldamatult õigustatud avaldama soovi oma linnapea tagasiastumiseks. Samale avaldusele andsid allkirja ka minu mitmed täiesti reaalselt füüsiliselt eksisteerivad tuttavad - Tallinna residendid. Ehkki üsna haledalt kaitsereaktsioonina kirjutatud, solvab sm. Edgar Savisaare artikli toon mind siiski, kuna üritab demagoogiliselt põhiteemast kõrvale hoides naeruvääristada neid 99% inimesi nimekirjast, kes reaalselt eksisteerivad ning on oma arvamust avaldanud kõige demokraatlikumal moel. Ootan avalikku vabandust.
Jürgen Täll
June 1, 2007 kell 9:09
kaua sa meile “head” teed? kas villu reiljan ei näitanud sulle õiget teed? muidugi on “katku villu” varsti tagasi, kuid loodan ühte, et eesti rahva mälu seekord enam nii lühikene, nagu tavaliselt pole.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=16077478
mida selle kohta ütled? blaa- blaaa- blaa- teeme ära. ainult sitasti läks seekord, või kuidas?
June 3, 2007 kell 0:13
Ma “lohutan” teid hr. Savisaar, neid allkirju oleks isegi sadu tuhandeid rohkemgi kui võimalused seda lubaks, nii et mingi paarikümne, ok saja, ok tuhande valenimega sa ei ütle peale kibestunud demagoogia mitte midagi. Sellise jutu peale naerdakse tegelikult - tola Savisaar.
June 5, 2007 kell 10:36
Savisar: “Erilise huviga lugesin töökohti”
Amet ei riku meest, aga eks blogi autor tahab vast sellega omaenese ametinimetust tähtsustada! Normaalne et inimesed ametinimetusi mugandavad (nt.kontorirott), kuidas meeldiks hr. linnapeal lugeda et tema vastu on hääletanud nt. sellise ameti pidaja nagu sitavedaja?
Samas tuletaks meelde et allkiri anti Eesti vabariigi pealinna linnapea vastu ja pean õigeks et kõikidel EV kodanikel ja eestlastel on täielik õigus oma pahameelt avaldada, k.a. need eestlased kelle nimi ei figureeri EV andmebaasides. Häbi peaks olema nimerirjades olevate nimede järel nuhkida!
January 31, 2009 kell 23:38
Anonüümsete allkirjade kogumine internetis on mõttetu. Vahet pole kas seda teeb Reformierakond või Keskerakond. Virtuaalselt korjatud allkirjal on vaid siis jõudu kui see on kinnitatud ID-kaardiga või läbi pangalingi.
May 28, 2007 kell 14:13
parempoolsed on lolliks läinud selle Keskerakonna süüdistamisega ja vaenu õhutamisega. Vene ja Eesti äärmuslased on samasugused ühiskonnale ohtlikud tegelased kes tuleks ära keelata nagu Lääne-Euroopas!